Pages

Thursday, December 23, 2010

berammm....................b0s!

knpe idop aku slalu mcm nie hahh??crius aku tnsion giler gilerrr ngan idop aku nie...aku ase aku x ptot tnggl ngan bangsat 2 lg..mkin ari mkin trok aku gadoh ngan bangsat 2...aku taw kaw abg aku..tp aku xkn hormat kaw klu kaw kuang ajr..kaw pehal ssuke ati kaw mnx laptop kt aku smlm??klu kaw mnx cre elok,,cnfrm aku bg kaw pnjm...tp mslh ey,,kaw mcm sial..kaw tw kn sial 2 cm ner??cm kaw r...kaw sdar dri ckt ey..laptop nie BAPAK aku yg belikn untk aku...so,,,kaw x pyh r nk over cngt..klu abg2 aku yg laen nk pnjm laptop nie,,pnah ke aku x bg??aku bg kn???tp bile kaw nk pnjm...aku pk 44x nk bg ke x...1st,kaw mnx laptop nie ngan cre yg pling kuang ajar..4 example..kaw bwak laptop 2 kuar skg!!(ngan nade yg plg mcm sial aku pnh dngar)..2nd,,kaw bknnyer taw jge bnde nie elok2..sesuke ati kaw je nk ttp ke x..kaw biar trbukak smpai pg...dngn bb x cabot..kaw pk bn de nie murah ke klu osak hahh???wet bapak aku jgk yg kuar kn...bkn wet kaw..kaw sdap2 nk melanyak brang2 aku,,pas 2 klu osak,,wt2 x ngaku..mcm pe taw x kaw nie...mcm panteeeek!!
pk kn smlm je kn kaw wt al ngan aku..rupe2nyer ari nie nk cri psal jgk..ttbe td kaw ketok pn2 bilik mcm nk pecah...pas aku bkak,,dngn muke bajet garang n hanger kt tngn,,kaw kte ''kaw jgn kuang ajar cngt ey skg..kaw jgn kunci pn2 bilik nie!!bla bla bla...."...huhh!agak sial kn kaw pnye ayt 2....pe hak kaw x bg aku knci pn2 bilik aku hahh???kaw bpak or mak aku ke??kaw jgn pk pas kaw ckp mcm 2,,aku nk ekt...sory r der!!!gue x kecot sma luw....ble mak n bpak aku dtg,,taw plk kaw kecot kn..hahahaha..n aku puas ati cngt2 coz mak aku backup aku td....kaw 2 sptotnyer dh bley angkat kaki,,n blah dri umah nie taw x??!!bapak aku x ptot tanggong mkn mnum pakai kaw lg....kaw skg bley brambos taw x....brambos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment